A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №14 Оболонського району м. Києва

Фахівці (консультанти)

 

Фото без опису                    Фото без опису                     Фото без опису

 

 

Фото без опису                 Фото без опису                      Фото без опису

 

 

Фото без опису

 

Фахівець - консультант ІРЦ:

1. Проводить комплексну оцінку, у тому числі повторну, та здійснює системний кваліфікований супровід у осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб за письмовим (або он-лайн, використовуючи АС «ІРЦ») зверненням (заявою) до інклюзивно-ресурсного центру батьків (одного з батьків) або інших законних представників особи з особливими освітніми потребами, особи з особливими освітніми потребами, яка досягла 14 років (за погодженням із батьками, іншими законними представниками), органів опіки та піклування (для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування (у разі непризначення законного представника у відповідному до законодавства порядку), повнолітньої особи (далі - заявники).

2. Усі письмові звернення (заяви) до інклюзивно-ресурсного центру щодо проведення комплексної оцінки невідкладно фіксує в АС «ІРЦ». У разі звернення до інклюзивно-ресурсного центру щодо проведення комплексної оцінки однієї і тієї самої особи воно фіксується як повторне.

3. Є уповноваженим працівником ІРЦ проводять первинний прийом заявників, визначають час, місце та дату проведення комплексної оцінки та встановлює наявність у таких документів: - документи, що посвідчують особу заявників; - свідоцтво про народження дитини; - інші документів, що посвідчують особу, якій проводитиметься комплексна оцінка. - У разі проведення комплексної оцінки особи з інвалідністю до звернення (заяви) до інклюзивно-ресурсного центру щодо проведення комплексної оцінки додається її індивідуальна програма реабілітації.

4. Має право надавати платні послуги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 796 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися закладами освіти, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності» (Офіційний вісник України, 2010 р., № 67, ст. 2410; 2018 р., № 68, ст. 2289) з проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особам з особливими освітніми потребами старше 18 років, які здобувають освіту.

5. Для осіб, які мають освітні труднощі тяжкого та найтяжчого ступеня прояву; відповідно до індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю потребують індивідуального догляду та супроводу; перебувають на довготривалому лікуванні та/або реабілітації в закладах охорони здоров’я комплексна оцінка проводиться консультантом за місцем їх проживання (перебування).

6. Для здобувачів освіти комплексна оцінка проводиться з обов’язковим спостереженням та додатковим збором інформації консультантом (вчителем – логопедом) інклюзивно-ресурсного центру про особливості навчання особи в закладі освіти, консультацій з педагогічними працівниками закладу освіти щодо розроблення її індивідуальної освітньої траєкторії, індивідуальної програми розвитку, необхідності модифікації/адаптації освітньої програми (навчальних предметів), особливостей організації освітнього середовища, рекомендацій з надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг тощо. Для цього фахівець - консультант інклюзивно-ресурсних центрів за заявою заявників виїжджають на місце навчання особи з особливими освітніми потребами.

7. За потреби під час комплексної оцінки фахівцем - консультантом (вчителем –логопедом) може використовуватись інформація про стан здоров’я особи та результати медичної діагностики вузькопрофільних спеціалістів, яку надають заявники (за бажанням).

8. Надає рекомендації закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи.

9. Консультує батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку.

10. Забезпечує участь педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:

• у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;

• у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо.

11. Залучає (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти.

12. Надає психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові та інших послуги дітям з особливими освітніми потребами: • дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти; • дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу.

13. Визначає потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі).

14. Визначає рівень підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти.

15. Надає консультативну, психологічну допомогу батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання.

16. Інформує про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо.

17. Веде облік осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС «ІРЦ» за формою, визначеною додатком 1.

18. Готує звітню та аналітичну інформацію про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру за рік, півріччя, місяць тощо. 18 Дотримується педагогічної етики, поважає гідність працівників, осіб та заявників ІРЦ.

19. Дотримується санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, вимог безпеки життєдіяльності, охорони праці.

20. Своєчасно проходить особисто обов’язкові профілактичні медичні огляди у встановленому законодавством порядку.

21. Дбає про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих осіб в процесі виконання посадових обов'язків.

22. Організовує проведення профілактичної роботи щодо запобігання травматизму серед осіб, які перебувають в ІРЦ та заявників.

23. Виконує особисто та забезпечує виконання дітьми, які перебувають в ІРЦ та їх батьків нормативно-правових актів з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності.

24. Якщо стався нещасний випадок з особою, яка перебуває на обліку в ІРЦ або працівником у приміщанні установи консультант (вчитель – логопед) організовує надання долікарської медичної допомоги (викликає швидку допомогу) і вживає заходи щодо усунення причин, які викликали нещасний випадок.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора