A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №14 Оболонського району м. Києва

Комплексні оцінки розвитку дитини

Дата: 19.02.2024 11:02
Кількість переглядів: 39

Фото без описуГоловний напрямок роботи Інклюзивно- ресурсного центру полягає у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини. Основні завдання комплесної оцінки: • оцінка фізичного розвитку дитини / визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо. Таку оцінку проводить вчитель-реабілітолог; • оцінка мовленнєвого розвитку дитини / визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури. Таку оцінку проводить вчитель-логопед; • оцінка когнітивної сфери дитини / визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага. Таку оцінку проводить практичний психолог; • оцінка емоційно-вольової сфери дитини / виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин. Таку оцінку проводить практичний психолог; • оцінка освітньої діяльності дитини / визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до освітньої програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного віку. Таку оцінку проводить вчитель-дефектолог.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора