A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №14 Оболонського району м. Києва

Новини

Дата: від до Скинути

Комплексні оцінки розвитку дитини

Головний напрямок роботи Інклюзивно- ресурсного центру полягає у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини. Основні завдання комплесної оцінки: • оцінка фізичного розвитку дитини / визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо. Таку оцінку проводить вчитель-реабілітолог; • оцінка мовленнєвого розвитку дитини / визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури. Таку оцінку проводить вчитель-логопед; • оцінка когнітивної сфери дитини / визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага. Таку оцінку проводить практичний психолог; • оцінка емоційно-вольової сфери дитини / виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин. Таку оцінку проводить практичний психолог; • оцінка освітньої діяльності дитини / визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до освітньої програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного віку. Таку оцінку проводить вчитель-дефектолог.

11:02 19.02.2024

Консультаційна зустріч з педагогами ДНЗ №662

Консультативна зустріч з педагогами ДНЗ №662 Тема: «Використання висновку Ірц для якісного написання Індивідуальної програми розвитку " План зустрічі: 1. Організація та впровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладі дошкільної освіти. 2. Висновок ІРЦ- як джерело інформації для розробки індивідуальної програми розвитку дитини з ООП. 3. Батьки - учасники створення інклюзивного середовища.

11:02 15.02.2024

Консультація в закладі освіти

Одним із завдання інклюзивно-ресурсного центру являється консультування педагогів та батьків, інших законних представників особи с особливими освітніми потребами з питань інклюзивної освіти. В межах співпраці зі Школою І-ІІІ ступенів №9, фахівець (консультант) Інлюзивно-ресурного центру №14 Оболонського району провела тренінг для педагогів та батьків на тему: «Підвищення ефективності взаємодії членів команди супроводу». Було розглянуті такі питання: 1. Умови впровадження інклюзивного навчання. 2. Складові школи, яка розвиває інклюзивне середовище. 3. Створення та організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу. 4. Індивідуалізація процесу навчання дітей з ООП. 5. Розробка індивідуальної програми розвитку.

11:02 08.02.2024

Співпраця з відділом Психологічної Допомоги (Protection) в датській гуманітарній організації DanChurchAid 19

В межах співпраці з відділом Психологічної Допомоги (Protection) в датській гуманітарній організації DanChurchAid 19 січня провели фахівцям (консультантам) Інклюзивно-ресурсний центр №14 Оболонського району психологічний тренінг на тему : «Професійне вигорання. Навички стресостійкості та емоційної регуляції, як впоратися зі стресом та вигоранням». Мета: • ознайомити педагогів з поняттям "синдром емоційного вигорання", його основними причинами і симптомами, визначити основні умови збереження емоційного здоров'я педагога; • підвищити самооцінку педагогів, їх впевненість у собі; • створити умови для психологічного розвантаження педагогів; • надати інформацію про сучасні техніки і прийоми стабілізації емоційного стану педагогів.

14:10 19.01.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора