A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Інклюзивно-ресурсний центр №14 Оболонського району м. Києва

Новини

Дата: від до Скинути

Комплексна оцінка розвитку

Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи та здійснення системного кваліфікованого супроводу дітей у разі встановлення у них особливих освітніх потреб здійснюють фахівці інклюзивно-ресурсного центру Комплексна оцінка – збір та інтерпретація інформації про особливості розвитку особи з метою визначення її особливих освітніх потреб та визначення її освітніх труднощів, розроблення рекомендацій щодо її індивідуальної освітньої траєкторії, модифікації чи адаптації освітньої програми (навчальних предметів), організації освітнього середовища, особливостей організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг. Комплексна оцінка, у тому числі повторна, проводиться за письмовою або електронною (за допомогою АС «ІРЦ») заявою до ІРЦ законних представників особи з ООП або особи, яка досягла 14 років відповідно до частини четвертої ст. 4 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб». Перед проведенням комплексної оцінки уповноважені працівники ІРЦ проводять первинний прийом заявників і встановлюють наявність у них таких документів (у період воєнного стану дозволено використовувати мобільний додаток Порталу «Дія»): • документи, що посвідчують особу заявників; • свідоцтво про народження дитини; • інші документів, що посвідчують особу, якій проводитиметься комплексна оцінка; • індивідуальна програма реабілітації (у разі проведення комплексної оцінки особи з інвалідністю). Телефон для довідок 096 854 70 47 e-mail: irc14obolon@gmail.com

11:37 11.04.2024

Майстер - клас

Інклюзивно ресурсний центр №14 Оболонського району міста Києва спільно з Луганським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти 28 лютого 2024 року провели майстер-клас «Дидактичні матеріали та візуальні картки як засіб удосконалення освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами» для фахівців (консультантів) ІРЦ та педагогів закладів освіти, що працюють з дітьми з особливими освітніми потребами. •Мета майстер-класу – забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами, розвиток професійної компетентності педагогів та підвищення рівня обізнаності щодо особливостей використання дидактичних матеріалів в освітньому процесі дітей з функціональними, інтелектуальними та навчальними освітніми труднощами. •Захід організувала та провела Олена Манукян, методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО. Фахівець висвітила основні поняття, загострила увагу на значенні використання дидактичних матеріалів та візуальних карток для дітей з особливими освітніми потребами, визначила основні вимоги до створення презентації для використання в умовах дистанційного навчання. •Особливості роботи та основні напрями діяльності педагогів щодо розвитку та вдосконалення зорового сприймання дітей з особливими освітніми потребами, вимоги до оформлення наочних матеріалів репрезентувала Оксана Руденко, фахівець (консультант) ІРЦ № 14 Оболонського району м. Києва. •З особливостями дидактичних матеріалів, спрямованих на профілактику та подолання дисграфії та дислексії, ознайомила Ірина Міткальова, фахівець (консультант) ІРЦ №14 Оболонського району м. Києва. •Принципи виготовлення, вимоги до дидактичного матеріалу, який доцільно використовувати в освітньому процесі дітей з інтелектуальними освітніми труднощами, представила Аріна Ніколєнко, фахівець (консультант) ІРЦ № 14 Оболонського району м. Києва. У заході взяли участь 115 педагогічних працівників закладів освіти.

11:17 28.03.2024

Семінар для педагогів школи № 252 ім. Василя Симоненка

В межах співпраці між спеціалізованою школою №252 імені Василя Симоненка та ІРЦ №14 Оболонського району м. Києва було проведено, фахівцем (консультантом) Наталією Кідаловою, семінар для вчителів та асистентів-вчителя з теми «Інклюзія питання та відповіді». На зустрічі розглядалися такі питання: 1. Обов'язки вчителя 2. Обов'язки асистента вчителя 3. Спільна робота вчителя та асистента вчителя 4. Розглянули питання адаптації та модифікації 5. Функції учасників команди супроводу

11:17 23.03.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора